למרות הבטחות השר לביטחון פנים: הציבור החרדי מופקר

אתר קול חי No Comments on למרות הבטחות השר לביטחון פנים: הציבור החרדי מופקר

למרות רפורמת הענק במתן אישורי נשיאת נשק אישי, ועד כה שוחררו קרוב ל-20 אלף רישיונות להחזקת נשק אישי שלא אושרו עד כה, ביניהם מתנדבי משטרה ותיקים, קצינים בדימוס ובמילואים, יישובים חדשים שנחשבים כעת לישובים זכאים, אנשי ההצלה ועוד. "יחד עם זאת, אלפים ששירתו במשך שנתיים במשטרה והחזיקו נשק צמוד לא זכאים לרכוש נשק אישי" חושף לנו בוגר שירות במשטרה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז כניסתו לתפקיד שר הביטחון לאומי, איתמר בן גביר מקדם רפורמת ענק במתן אישורי נשיאת נשק אישי. עד כה שוחררו קרוב ל-20 אלף רישיונות להחזקת נשק אישי שלא אושרו עד כה, ביניהם מתנדבי משטרה ותיקים, קצינים בדימוס ובמילואים, יישובים חדשים שנחשבים כעת לישובים זכאים, אנשי ההצלה, יחד עם זאת, פנחס בינדר ששירת במטרה במהלך שירות החובה שלו אומר ל'קול חי': "הכל טוב ויפה, כאן עולה השאלה, בתור שוטר בדימוס ששירת שנתיים במשטרה והחזיק נשק צמוד, מדוע קטגוריית שירות לאומי חרדי לא זכאי לאישור גם כן?"

השיחה שקיימנו עם בינדר, תושב בני ברק ובוגר אותו מסלול לחרדים מעוררת תהיות רבות. "אם המשטרה נתנה למשרתי השירות האזרחי-ביטחוני חרדי במשטרת ישראלבמשך שנתיים את האמון שהם מסוגלים להחזיק נשק אישי, העניקו לנו תעודות שוטר, מדוע שלא ימשיכו גם לאחר סיום השירות להחזיק נשק אישי?" תהה באוזנינו פנחס בקול.

השאלה הזו הונחה על שולחנו של השר בן גביר לפני מספר חודשים, השר ענה שזה אחד מהיעדים שלו ברפורמה החדשה של מתן כלי נשק, לתת גם לבני שירות לאומי שסיימו את שירותם במשטרה, אולם עברו כבר 8 חודשים ולא נראה שדבר מה השתנה. וכעת בזמן מלחמה, כשהעורף עלול בכל רגע להפוך שוב לחזית, שהנשק האישי נצרך כל כך, עולה שוב השאלה, מדוע לא נותנים זכאות לנשיאת נשק אישי לבני השירות הלאומי ששירתו בעבר.

מלשכת השר בן גביר לא נמסרה תגובה לעניין. נקווה שבאמת נראה שינוי בנושא הזה בקרוב.



0 תגובות